Mr Emcee: KIK 2010 @ JUARA II

19 Mac 2011

KIK 2010 @ JUARA II


EvolusiTerra dominasi KIK JKDM


Turut raih Anugerah Persembahan Terbaik, Fasilitator Terbaik dan Jurucakap Lelaki Terbaik

EvolusiTerra mendominasi Konvensyen Kumpulan Inovatif Dan Kreatif (KIK) Ke XI Jabatan Kastam Diraja Malaysia Peringkat Kebangsaan yang berlangsung pada 28 hingga 30 Oktober 2010 di Dewan Tun Tan Siew Sin, Akademi Kastam Diraja Malaysia (AKMAL), Melaka.

Pada konvensyen tersebut EvolusiTerra muncul juara bagi kategori pengurusan dengan menafikan cabaran sembilan kumpulan lain mempertaruhkan projek bertajuk "Kelewatan Mendapatkan Data-Data Pengimportan Precursor Chemical Bagi Tujuan Pemantauan" dengan memperkenalkan e-Precursor System.

Tempat kedua milik Kumpulan UNIKS dari Selangor dengan projek "Kesukaran Mengesan Pengikraran Menilai Urusniaga Sebenar Dagangan Import Di Pelabuhan Klang", manakala wakil Melaka ketiga dengan projek "Mempermudah Dan Mempercepatkan Kelulusan Ke Atas Permohonan Kemudahan Kastam Untuk Syarikat Automatif Di Wisma Kastam Melaka".

EvolusiTerra turut meraih Anugerah Persembahan Terbaik, Fasilitator Terbaik melalui Giri @ Belayong Kader, manakala Khairuddin Abdullah Hashim dinobat sebagai Jurucakap Lelaki Terbaik.
Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mr Emcee Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign